Kollegor på rygg

Ännu en tur på Hägnens Islandshästar. Lyckades få med mig några av tjejerna på jobbet. Några hade ridit tidigare ,men för länge sen. Men för en av tjejerna var det första gången och även hon är nu såld på detta underbara fritidsnöje.
För min del kan jag ju sträcka på mig och säga "jag har gjort det förut" även om detta bara var min andra gång på rygg.
Vi hade en solig och varm dag. Hästarna var svettiga redan från start och vid avslutad tur så tämligen rann det om dom och likaså vi.
En av oss,säger inte vem, lyckades under turen bli nerskiten av hästen framför." hi hi minifniss :))"
Efter turen blev det en välförtjänt fika
Inga skavsår eller skinkskav denna gång utan ganska helskinnad.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0